onsdag 1. april 2009

Tenker på deg Morfar ( Bessa)


Rundt denne tiden i fjor havnet Bessa ( Morfar) på sykehuset. Kreft, kort tid etter på blei han operert. Og er bra fra det. I dag fikk jeg telefon av Mommo ( Mormor)
Bessa er på sykehuset . Heldigvis IKKE farlig, en del veske i magen, som de må tømme.
Så han er hjemme igjen om noen dager. Håper han slipper noe mere nå.
Kjente hoggde til i magen min når hun sa han er på sykehuset. Tenkte bare.. Å nei, reprise fra i fjor .


Tenker på deg Bessa !!!

2 kommentarer:

  1. God bedring til morfaren din vennen og beklager at jeg ikke fikk det med meg i går. Jeg var bare helt i min egen verden og veldig sliten og frustrert som du vet. Det går nok bra skal du se, godt å høre at det ikke var værre grunn til at han ble lagt inn og skjønner godt at du kjente det i magen og ble redd for gjentagelse *klem*

    Vi snakkes på nett senere i dag, kjempeglad i deg snuppa mi!

    SvarSlett
  2. Går greit det .. Jeg kunne selv skrevet om det, men jeg blei så trøtt, så jeg fikk og la meg ;) . Er veske i magen som skal tappes. Mormor sa at det ikke er farlig, og at han blir der et par dager.

    SvarSlett