fredag 16. januar 2009

En liten oppdatering

Nå er det lenge siden ja .. Laget noen LO i det siste også, Så skal få lagt ut disse i kveld eller i morgen ;)..

Nå er dato for oprasjon satt, så jeg skal inn 27 Januar, så blir jeg hjerteoperert da 28 januar. Kjenner jeg gruer meg veldig.

Driver og styrer sånn i det små, men å få rydet huset onkli. Ordentlig i kjelleren får jeg ta når jeg er i stand til det etter oprasjonen. Nærmere sommeren.

Mandag 26 Januar, skal jeg på sykehuset med småen, da skal han til Kardiolog. Ekko undersøkelse av hjerte. Rart at min sønn skal undersøke hjerte.Men det er nødvendig, og jeg har rett og slett krevd det. Pga min hjertehistorie, og når de nevner bilyd, og det at han er mye sliten, og sover en del. Da syns jeg det er like greit å undersøke det.

Nå blir jeg snart hentet av mamma,da skal jeg på Mc'donalds med søstrene mine på 9 og 11 år, så skal vi kino 16:30 . Titte litt på hvaltorvet etter på . Så det blir nok bra.

Blir nok å bli ferdig med soverommet når jeg kommer hjem i kveld, i morgen er det ikke opp pga barnehage med småen og gubben jobb . Da kan vi ligge og dra oss litt ..

PÅ kvelden i morgen får jeg besøk ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar